Khamis, Oktober 21, 2010

tak sanggup !

argh ! stress pnye la .
bila brhadapan dgn bbrape mslh + final exm . emm .
NA tak sanggup tahan smua nie kesOwgan . sO .
NA lps kn d duniawi NA nie . NA taw smua tu xkn slesai d sini .
tp skurang3nya bebannya brkurang .

prOblem 1 :
apakah sakit yg tgh aku hdapi skrng nie ?
bbrape ary yg lps tgn kanan tak dpt brkeje byk .
lau x msti trasa sengal3 sprti mau ptah je . emm .
da la tgn kanan . tgn yg byk mlakukan aktiviti ='[

prOblem 2 :
bagaimana mau brhadapan dgn mereka ? NA mau mntak maaf dgn mereka .
NA tak mau jd ank drhaka . emm .
NA mau mereka restui final exm NA nie . tp .
NA tak pndai mau mntak smua tu face 2 face sbb NA akn .
mngalirkan airmata t . ya Allah , tabahkan la hati hamba mu nie .
(smbil dgr lagu aeman - ank sOleh) ='[

emm . tu la prOblem NA sknrg nie .
NA mau lpkan smua tu ! NA nk stdy la !

lps geram :
aku je kena jga btas antara dye ? ! dye tak prnh jga btas antara aku !
lau aku tak jga bts dgn dye cmfr aku kna mrh dgn parents aku . dye ? !
emm . tak kena pOn . argh ! sbr je la hdp dgn owg mcm nie .
aku rasa tak mau blk rmh . sbb serabut smua nie la .
lau aku ktakan pd owg len smuanye ckp 'mybe NA or dye xdpt sesuai kn dri ag .
dgn cra NA or dye ' emm . hellO !
mmg aku tak akn & tak mau ikut cra dye & sesuai cara dye . please la !
lau NA tak ske kn ssuatu uh jgn hrp NA akn usha jgOk utk skakannye .
nk2 cra mcm nie . lg la NA xnk ! kita ad batas & ley mmbatalkan wuduk la .
dye tak blh la wt cra abg aku wt kt aku . emm .
entOh la ! stakat nie aku sOunds kO dlm blOg .
psnie . kO tgOk la aku sOunds kO kt anew plOk ae .
lau dlm blOg mmg kO xtrasa sbb kO xde blOg aku . tp .
psnie lau aku sOunds d tmpt yg kO dpt bca / dgr .
itu mknenye thap kesabaran aku . da hbs . emm .
mntak maaf byk .

emm . cowy la bhasa d ats d gunakan agk kasar .
krna mau lpskan smua tu dr kepala nie .
agr tak mmbebankan NA tyme final exm t .
dr lps gram tu msti ad yg taw 'kpd siapa NA tujukan' .
yg tak tahu & mahu tahu mgkn NA xakn cite .
sbb NA xmau owg tu d malukan & d kutuk3 .
tgs kOwg like wall NA yg mnyatakan tentang 'batas3 dlm islam'
hehehe . krjasma anda amat d prlukan =]
taTAtiTItuTU...taTAtiTItuTU...taTAtiTItuTU...

Tiada ulasan:

~hidup muzik only~