Khamis, Oktober 14, 2010

aaarrrggghhh !

emm . sgt2 la rungsing .
smuanye smln hmpir . "ya allah permudahankan la smuanye"
NA jd mcm nie apabila dpt taw yg exm alektif .
iaitu ICT mybe akn start 22/10 . aduh !
mmg xsngaka gile la . trkejut + trbeliak bijik mata .
igat an . jdual exm ikt jdual mid year exm .
upe3nya yg len . dgr3 cite 3sbjk alektif akn ambik . lbh awl .
antara sbjk nye : ICT , PD & TSWUR . oo tidak !
mmg trlebih awl la . da la kls ICT NA next week . ary rabu je .
ary jumaat tu pOn ad tp . kiteOwg da mla exm ICT mybe .
xde la kls pmbelajaran ICT ary uh . aduh ! trmenung .
dpt taw berita uh . emm . jdual stdy NA uh xkisah la .
cuba prsOalan & prsediaan utk exm blum sedia ag .
skrng nie bru wt nOta kecik chpter 1 & 2 . smua skali shingga chpter 3 .
tp . taw3 la chpter 3 uh bljr entOh pape je . sO .
skrng nie da ready 70% . huhuhu . alhamdullilah la kyakinan .
keingatan tntng chpter 1 & 2 uh da smkn pulih . =]
emm . ad ag 1 cite yg xsdp d dgr oleh NA .
iaitu jamuan pngawas d tunda 30/10 . aduh !
da la tyme uh final exm . prsedian NA tak taw lak .
pe yg da siap . sbb dgr3 cite . krtas keje 1 kping pOn xde ats mja ckgu .
papepOn . cOwy NA xdpt mnOlong sbb kOwg ske share keje last minute .
hehehe . da la exm . lg la xde owg yg akn mnerima keje kOwg uh .
NA bkn mls tp . NA da sOunds an . NA xnk keje last minute .
sbb trasa dri nie 'apa d prlukan mula la trcari3 . lau tak mmrlukan .
mula buang' ='[
emm . dOa smua brjalan lancar k =]

nOtakecik : mnghantar lgu nie .

jangan pernah kau katakan woo woo
bahwa cintaku terlarang woo woo
karna tak ada yang tahu
arti cinta sesungguhnya
cinta datang dari tuhan woo woo
yang tak mungkin ku hindarkan woo woo
karna aku manusia
yang pastinya butuh cinta
kepadamu aku terus terang
bahwa aku memang masih sayang
demi kamu aku relakan perpisahan

hanya aku yang aku sayang
bersamamu jiwaku melayang
demi kamu aku relakan perpisahan

cinta datang dari tuhan woo woo
yang tak mungkin ku hindarkan woo woo
karna aku manusia
yang pastinya butuh cinta

cinta datang dari tuhan woo woo
yang tak mungkin ku hindarkan woo woo
karna aku manusia
yang pastinya butuh cinta

ooo perpisahan

cinta datang dari tuhan

best sOng special fOr u ~

Tiada ulasan:

~hidup muzik only~