Sabtu, Mei 23, 2009

t3ladan utk k!t3...

nie cite real tau...sye dgr cite nie dr kwn kt ym sy...
jdikan lah iktibar...
uummm....

i like this...

sye chat dgn dia...

Mohammad:saya da cerita tentang cinta
Mohammad: skunk saya da x bercinta lgi
Noor Amalina: oo...
Mohammad: skali jew saya kecewa saya da x bercinta lagi
Noor Amalina: nape??
Noor Amalina: kcewa awk tu truk sgt ke?
Mohammad: a'ah
Mohammad: saya da kekasih jgk
Mohammad: 3 tahun kwan
Mohammad: bwu taun niwh break
Mohammad: bulan 1 ri2
Mohammad: dy ckap dy kapel dgn owg laen
Mohammad: saya terus terang cita saya syg dy sgt2
Noor Amalina: 3thn!!!
Mohammad: saya hbiskan wang saya rm800 kat dy
Mohammad:a'ah
Mohammad: dy blik skul saya g ambik
Mohammad: wak g jlan
Mohammad: bly baju
Noor Amalina: best 2...
Noor Amalina: oo..
Mohammad: saya pown da byk halangan
Mohammad: skunk saya berserah kepada Allah
Mohammad: mlaz cinta2 lgi
Mohammad: cinta di usia remaja x kemana
Mohammad: bwu saya tahu
Noor Amalina: ooo...
Mohammad:sowey jika saya ckap awk terluka
Noor Amalina: xpe...
Mohammad:zikir slalu
Mohammad: alhamdulillah da leh lupa dy
Mohammad: ri2 1 bulan gak solat x khusyuk

smpai sini je lah..die cite ksh dye kt sy...
klu best cmmnt arr,klu xbest pun cmmnt jugok...
k..

2 ulasan:

shamira farina berkata...

hhuhh!!! untung spa dpt..pkwe aku p0wn xmcm 2..nmpk setia tp mcm apa lg..bjet lbey ja..bodo btol pompuan 2..xpndai nk hrgai cinta seorg llaki..

anilama berkata...

taw xpe. lau kita da brsyukur kn. sprti da ktemu cinta sejati =)

~hidup muzik only~