Jumaat, April 01, 2011

status

pe kbO ? hehehe.
lmanya tak mngunjungi d blog nie =)
status ? prnh x, trbca d wall FB NA yg mnyatakan
"kenapa perlu lalu semua nie ? argh ! pasnie tak mau share status ag d FB !"
"marah sy sebab FB ! ='( "
apa yg brlaku smuanya scara x sngaja.
NA trasa trkilan dgn kwn NA. dye prnh kna kn NA.
pstu NA mmg bgang dgn knakan dye trhdp NA tu.
tp da maafkn & tak mrh da.
pd mlm dye knakan NA tu, NA trtaip 1 status d FB.
"fkr dlu sblm ckp !" *ayt lbh krang la
NA tataw plok kawan NA nie trasa dgn status nie.
bila p skOlh NA tnye la geng2 dye.

NA : weh ! asl dye brmsam mka dgn aku ?
PL : kO mrh kn dye ?
NA : mrh psl pe ? yg dye knakan aku tu ? da tak mrh. kn da maafkn dye.
PL : da kt FB tu pe ? fkr dlu sblm ckp ?
NA : ha ! ad ke ? tp bkn utk dye.
PL : enth aku tataw ! mls nk msk cmpur da. dye cite kt aku psl tu je.
NA : tak pe la. trima kasih kaci taw.
*dialog pon tak la sbutir2 bnar k

lps kjadian NA brckp dgn PL tu. NA trfkir mcm2.
NA pOn prnh slhkn dri NA.
'nape la aku nie tak fkr dlu sblm kata2 pape ! kn da ad yg brmsam muka'
argh ! smpai skrng NA tak bbek ag.
ble NA mntak maaf dye kata "lupakan"
tp dye tak lpekan. bkn tu je siap taip status yg brkaitan dgn apa yg NA wt kt dye.
bgangnya la ! tp xpe la. NA rdha je dgn cra dye.
yg tak prnh slidik dlu sblm brmsam mka.

pendapat NA :
laki nie dye wt pmpuan skit aty, pmpuan cpt je maafkan dye.
tp ble pmpuan wt skit aty kt laki, mula la mrh & bnci ag kt pmpuan tu.
btul ke nie pragai lelaki ? renung2kn slamat bramah ~

taTAtiTItuTU...taTAtiTItuTU...taTAtiTItuTU...

Tiada ulasan:

~hidup muzik only~