Isnin, Februari 14, 2011

ma****

ya allah ! kasarnya bhasa kamu.
dlm hdup semasa NA mncari kwn xprnh ag,
owg xmau brkwn / xske brkwn dgn NA mnyebut prkataan tu.
tp apa yg trjd pd mlm nie ? kamu mnulis prkataan tu buat NA.
trima kasih & kamu org yg brtuah sbb mnjd org yg prtama mnyebut prkataan tu pd NA.
ya allah ! kOwg mau taw prasaan NA tyme ?
mmg kecewa gila ! hmm.
NA tataw npe kamu snggup wt NA mcm nie.
pe slh NA ?

  • NA rmpas pkwe / org yg kamu minat ?
hellOoo ! kamu ! crmin skit k. NA xprnh pOn rmpas / mngekati pkwe / org yg kamu mnt.
hmm. sedar la dri tu SPM 2011. kite nie bknnye dak fOrm 1 mau gduh2 psl laki nie.
fikiran tu MATANG k !
  • NA xlyn kamu dgn baik ?
ya allah ! NA nie siap prnh ikt tlunjuk kamu ag. xcukup bek ag ke NA lyn kamu ?
eee ! xfhm btul la. agk2 nya, kamu mau NA mlyn kamu.
sprti puteri raja kn ? eee! tlOng la !

  • NA mnyusahkan kamu ?
kamu kasi taw cikit, bila ? d mana ? yg NA prnh mnyusahkan kamu.
kamu mnyusahkan NA ad la. hahaha

hmm. nie d pnggil 'org yg xmatang' ag.
mmg skit aty la. lau xmau / xske kwn dgn NA.
ckp trus trang / tinggalkn NA tnpa kata yg kasar, xley ke ?
ya allah ! sabar je la. NA xdpt lpekn kejadian td tu.

betu la pe yg brmain dlm fikiran NA nie, iaitu :
"susah mau mencari sahabat seperti dye" sbb ?
bg NA dye la sahabat sejati NA.
org yg pling trus trang dlm prkara yg NA lakukan / sebaliknya.
malahan NA xprnh trasa dgn dye, bgitu jgOk dye.
kami ckp trus, tnpa prgaduhan / dr owg len / kata kasar.
tp tu la, pe yg mnyempurnakan  hdup kita tu la yg pergi dhulu dr kite kn?
seperi lagu nie :
Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup
Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi
Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

semOga NA ketemu sahabat sejati seterusnya.
kamu yg mmbuat NA bgini. semOga kamu mndapat hidayah dr Allah.
TAtiTItuTU...taTAtiTItuTU...taTAtiTItuTU...

4 ulasan:

NadhirahMohammad berkata...

lagu sahabat - aizat, adalah lagu yg sangat best :) lagu yang akan sentiasa menitiskan air mata k.nad :) i miss arwah diera a lot..

amalina badruddin berkata...

taw xpe. best. sayut je aty nie mlayan mngenang kn org yg tlh prgi dlm hdup kita kn =)
pape pOn tabah je la.

NadhirahMohammad berkata...

yups.. kite hanya perlu tabah tuk hadapi kehidupan ini..

amalina badruddin berkata...

aah. tp skrng nie slalu sgt tringin kn nye. nk2 ble trjadi psl nie.

~hidup muzik only~