Sabtu, April 24, 2010

tak bisa memilihMU (^_^)

assalamualaikum...

Far apart, my heart and soul,
In space and time,
I lead my own quiet, without soul,
My restless without you present,
My heart is so heavy to taste

One time I loved her long separated me
From you, and present it touches my heart,
To cintainya,
Even my heart away,
To collapse setiaku to yourself

I scold my heart is pure love ....

C / O
Sorry I can not choose yourself
Because he loves me terhanyut
This is the one who gives me space
Tion in my love ...

(Drift this life, falling in his heart)

ary nie pg2 lg dh bngun...hehehe...
cOz...siapkan hmrwrk...ttp....
hmwrk ttp xciap jgok...hehehe...
emm...bOsan2 wt hmwrk...NA bralih angin...
iaitu mmbaca nOvel...tak bisa memilihmu...
best sgt story nie...sdih ad...lwn pOn ad...
nak share la ckit2 yg NA fhm abOut this nOvel...
emm...nOvel nie mngisahakan abOut 6ixth sense...
la! band yg trkenal dgn lagu jwang2nye...hehehe...
6ixth sense nie brmksud 6 dria...mnusia pnye 5dria je...
tp..band dyeOwg pnye dria...trlebih 1 tu ad la klebihan dlm muzik...
ahahaha...sO kreatif kn name bnd...i like...!
ha! kbnyakan lagu 6ixth sense nie d cipta owg ADI...
lOve stOry dlm nOwel nie...ialah...
ADI nie mmpnye sOwg kekasih d indO...iaitu DEWI...
dye syg & cnta kat DEWI nie...wlau brjauhan...
dlm masa yg sma...dye syg kat SALLY...
iaitu ank pngurus syrkt rakaman...sO...
lgu tak bisa memilihmu nie byk la mngisahkan hdup ADI...
nk taw lg kew...??? hehehehe...
u'all baca sndiri la & bli sndiri la...ahahaha...

Tiada ulasan:

~hidup muzik only~