Rabu, Julai 08, 2009

c!nta s3mpurna ~yuna~

yuna

Aku Manusia Lemah Selalu Terjatuh
Berbeda Aku Dari Mu
Kau Berdiri Teguh
Aku Serba Tiada Aku Kekurangan
Dan Bila Kau Tiba Aku Hilang Dari Kewujudan

Sempurnanya Sifatmu Tulusnya Hatimu
Jujurnya Niatmu
Tingginya Kesabaranmu
Lepaskanlah Diriku
Kerna Aku Tak Mampu Tuk Menanggung Sebuah Cinta Sempurna
Darimuu
Darimuuu...Oahh...

Bukan Aku Tak Pernah Mengerti Dirimu
Kusanjung Setiap Kata Cinta Kau Berikan Aku
Hilangkan Rasa Itu Akhirkan Semua
Dan Bila Kau Sedar Aku Hilang Dari Kewujudan.. Oooo

Sempurnanya Sifatmu Tulusnya Hatimu
Jujurnya Niatmu
Tingginya Kesabaranmu
Lepaskanlah Diriku
Kerna Aku Tak Mampu Tuk Menanggung Sebuah Cinta Sempurna
Darimuu
Darimuuu...Oahh...

notaKU:
ummm...utk NAZ cinta nie xde yg smpurna...
klu ada pun..
mngkin cnta itu smpurna dgn dosa..
hehehe...umm..
what ever lah !! coz NAZ nk study first...
capai cita2 NAZ dlu...

Tiada ulasan:

~hidup muzik only~